lördag 18 april 2009

Njuter av sol och värme

I går kom barnens kusin och hälsade på. Och vad hennes mage hade vuxit. Undrar vad det är för sort som sparkar där inne? Gissningsvis en flicka?????
Hur som helst. Efter det blev det lite slummer eftersom jag somnade sent på natten. Sedan tog jag och dottern bilen till Kumla och satte oss på Sveas och njöt av en caffe latte. Kändes skönt att bara vara..., att inte allt kretsar kring sjukdom, mediciner och annat som snurrar runt mig just nu.
På kvällen kom maken hem efter några dagars kurs utanför Stockholm (love you). Vi käka lite lax och det smakade förträffligt.
I dag har vi varit på Södra allén. Ungdomarna har fått jättefint i sin lägenhet och den soliga balkongen är jag minst sagt avundsjuk på. :(
Dagarna flyter på. Det är väl så det kommer att vara. Och det känns bra. Vill ändå försöka leva ett ganska normalt liv. Det är sån jag är. Tar en sak i taget.
Kram

4 kommentarer:

  1. Ska bara kolla att det funkar, har ju skrivit en kommentar men när jag skrev i går så var det bara stopp.
    kram

    SvaraRadera
  2. Med lite rödvin o hjälp av min datanörd till man så funkar det nu!

    Måste vara underbart att ha de så nära nu, Anna o Jonte!
    Skönt höra att du fixar göra lite saker och njuter av solen, för de mår man bra av oavsett!

    kram på dig

    SvaraRadera
  3. Det var så mysigt att du var här <3

    Vi får lämna nyckel hos er så att pappa kan kolla på TV och du sitta på balkongen ;)

    Älskar dig ! <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas jag lyckas få fram en till kommentar men det gjorde jag ju förståss om du kan läsa detta. Skönt att du börjar återhämta dej lite. Passa på och sug in riktigt mycket ljus, värme o vårsol nu. Bra för både kropp o själ. Jättekram ska du ha. Heja dej!

    SvaraRadera