onsdag 15 april 2009

Inte i dag heller

Hade tänkt försöka ta mig ut och gå en kortare promenad i dag, men magen tillåter mig inte gå längre än ett par meter från toan! Där sitter jag allt som oftast och filosiferar. Vad annat kan man göra med en mage som är helt ur slag? :P Det blir mest kortare vandringar i lägenheten bara för att hålla igång på nåt vis.
Den gångna natten var också ett helvete by the way. Vadå sova? Det gick helt enkelt inte att somna. Och däremellan var jag tvungen att gå upp på toa. Någon som är avundsjuk? ;)
Och lite nu och då, mitt i allt detta, dyker det upp små sms och kommentarer som gör mig glad. Ni är underbara som orkar hålla i och pusha mig i det här.
Kramar

1 kommentar:

  1. Åh, jag tycker så synd om din mage :/
    Tänkte komma förbi dig sen en stund :)
    Älskar dig!

    SvaraRadera