tisdag 28 april 2009

Inget nytt

Vad underbart det är med era små meddelanden för att höra hur jag mår när jag inte uppdaterat bloggen. :) Men jag tycker att de dagar när inget speciellt händer och då jag mår rätt ok så finns det inte mycket att skriva om. Just nu är det bara mina 3 mm långa hårstrån som irriterar mig till vansinne. De fastnar i kläderna och sticks och killar så jag blir tokig. Och fortfarande finns det många av dem kvar på huvudet...
Nåväl. Helgen var, som sagt, jättemysig. På söndagen var vi och plockade vitsippor, men det fick ett snöpligt slut. Infarten i armen började nämligen blöda igen. Så det var bara att styra kosan mot sjukhuset och få den omlagd. Igen! Men sedan dess har det varit lugnt.
Nu laddar jag mest för torsdagen. Försöker vara ute i solen så mycket som möjligt för att ladda batterierna. Vet att dagarna därefter kan bli tuffa. Men det tar jag då. Nu är nu.
I dag ska vi förresten testa ett nytt fik på Stortorget. Det är sånt som är dagens små glädjeämnen, att sitta ner i solen med någon man tycker om och bara vara. Prova det någon gång. Det är värt varje sekund.
Kramar på er alla

1 kommentar:

  1. Så skönt att höra att du trots allt mår så bra. Mamma kollar med mig om du skrivit något. hon var så glad i går efter att hon skickat kort till dig. Kom in till frissan där jag satt och var uppåt värre, du hade ringt vilket gladde henne mycket.
    Vi tänker på dig och din familj
    Kram

    SvaraRadera