onsdag 22 april 2009

Håret faller av

I dag när jag duschat och torkade håret lossnade mängder av hår. Usch, jag rös i hela kroppen. Det går inte att beskriva hur jag känner. Det är bara läskigt. Kanske får jag be frisören att raka huvudet när jag kommer dit i morgon eftermiddag och provar ut peruken? Usch. Det lät inte bra. Gör ont i magen bara jag tänker på det.
Det blev ytterligare en promenad till sjukhuset i dag eftersom jag skulle lägga om infarten i armen. Men allt såg bra ut och det tog inte mer än 10-15 minuter. Om allt flyter på så blir det inget mer besök förrän nästa torsdag när jag ska träffa läkaren och få ny behandling.
Annars har jag varit trött i dag, psykiskt trött. Förmodligen ett resultat av gårdagen när det var en viss spänning på sjukhuset hela dagen.
Fortfarande får jag sms, kommentarer, telefonsamtal och andra hälsningar från er - och de är guld värda. Då får jag lite extra skjuts och fylls med positiv energi. Så ni som inte vågat höra av er hittills - en kommentar eller ett sms är varmt välkommet.
Kramar

4 kommentarer:

  1. Håret är ju ens allt men bevisligen kan man klara sig utan det men det är nog tufft, iallafall när det sker på det här viset. Tänker på dig massor.
    Fredrik har inte skaffat något konto ännu men hälsar KRAM!
    Hoppas du blir nöjd... med peruken i morgon.
    kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att håret började falla idag - och vi som pratade om det igår och att sköterskan på USÖ var förvånad. Konstigt att plötsligt så händer det. Förstår att det är läskigt!!!
    Tänker på dig
    Kramar från oss

    SvaraRadera
  3. Kramar även från familjen Andersson-Lindberg!
    Om du/ni orkar så hör av er om ni vill komma förbi en sväng på fika eller bara sitta och njuta av solen i vår trädgård i helgen. Ni är varmt välkomna!
    Kram
    frida

    SvaraRadera
  4. Du är världens vackraste - med eller utan hår. Jag älskar dig så otroligt mycket mamma!

    Kramar från pappas mellanfavoritdotter ;)

    SvaraRadera