måndag 13 april 2009

Det gör ont

Fy vad jag mått dåligt. Bara att duscha i dag gjorde så jag blev svimfärdig. Nej, krafterna är inte riktigt som de har varit. Det gör ont att stå, att sitta, ligga, ja vad jag än gör. Fast i dag känns det bättre än i går. DET är positivt.
Men det känns tufft att veta att jag ska gå igenom det här fem gånger till. FEM gånger!
Försöker ändå hålla humöret uppe.
Och ni ska veta att jag blir jätteglad när ni hör av er. Våga gärna ringa. Jag kan inte mer än berätta hur jag mår och kanske be er ringa nån annan gång, beroende på hur jag mår. Det viktigaste är att ni fortfarande finns där och inte blir rädda för att kontakta mig. Ja, visst jag är sjuk. Men jag är fortfarande jag. Så det så ;)
Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, lägga mig och läsa.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Inger!
    Får se om jag lyckas få fram något denna ggn.
    Tuffa dagar för dej nu men du är tapper. Skönt i alla fall att det känns lite bättre idag än igår och i morgon när du vaknar är det säkert ännu bättre. En stor energikram från Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Inger!
    Jag hoppas att du känner dig lite starkare imorgon och att vi kanske kan ses en liten stund för en fika eller så snart. Du är sååå duktig! Hoppas att du tycker att ljudboken är bra.
    Vi hörs
    Kram

    SvaraRadera