måndag 20 april 2009

Allt rullar på

Nu har det gått någon dag sedan jag skrev, men det har inte hänt så mycket och jag mår ungefär likadant i dag som jag mådde då. Kanske lite bättre i magen nu. Men tröttheten hänger i. Det är väl ungefär så det känns. Fick också besked att mina peruker kommit. Ska dit på torsdag em och prova ut.
Den gångna helgen kändes "vanlig", precis som en helg kunde se ut för bara någon vecka sedan innan allt det här startade. Och det känns så skönt för jag vill att allt ska snurra på som vanligt runt omkring mig. Det ger mig både ork och glädje att se framåt. Vemodigt är att vår sommarsemester i Spanien antagligen går om intet. Det känns PISS. Stugan uppe i Sälen har vi samma helg som jag får behandling, så också den ser ut att bli inställd. Sånt är tungt. Då är det tur att jag har en förstående familj eftersom även de blir drabbade. De har ju också sett fram mot allt sånt där. Men vi får passa på att göra saker i sommar de veckor jag mår bra.
I dag försöker jag ändå ladda för en lång dag på sjukhuset i morgon. Först ska jag ta blodprov för att se om återväxten är bra på mina vita blodkroppar. Sedan ska jag sätta in picc-line (infart) (11.30) i armen. Ska sedan ägna eftermiddagen åt att dricka en jädra massa liter vatten innan jag ska röntgas (15.30).
Nu ska jag njuta av lite fika.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar