fredag 1 maj 2009

Dagen efter dagen innan

Efter att ha ätit en ljuvlig fiskrätt hos svärmor i går kväll var jag enormt trött, så redan vid 21.45-tiden var jag hemma och kröp i säng. Somnade omedelbums och sov till strax efter 8 i morse. Det var välbehövligt. Förutom tröttheten har dagen känts ganska bra. Upptäckte dock direkt när vi kom hem från sjukhuset i går att infarten i armen blött igen. Så det vara bara att åka dit till klockan 16 i dag och få den omlagd samtidigt som jag fick min spruta för produceringen av vita blodkroppar.
När det gäller resultatet från skiktröntgen och att jag kan ha levt med förändringarna i lungorma i många år så har det sin förklaring i att detta har inte gått att se i en vanlig lungröntgen. Så det är inget konstigt att de upptäckts först nu i så fall eftersom en skiktröntgen visar mycket som inte ens läkarna har någon förklaring till. Därför väljer jag att ligga lågt med det resultatet och ta det när det dyker upp efter alla behandlingar.
Ikväll ska vi samlas hela familjen och äta god mat. Det ska bli jättekul att ha alla omkring sig. Men nu ska jag lägga mig och vila en stund. Har i alla fall varit och hälsat på ungdomarna i deras nya lägenhet i dag - och deras mysiga katter. Och suttit på deras soldränkta balkong. Nice.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar