tisdag 12 maj 2009

Ett år äldre

Ja, så var man alltså ett år äldre, men oj vilken födelsedag det var! Trots det ojämna i antalet år, så har jag väl aldrig blivit så uppvaktad som i går. Det var så många som tänkte på mig. <3
Dottern hade lagt universitetsstudierna åt sidan för att kunna vara med mig och vi hade en jättemysig dag. Och på kvällen hade jag hela familjen, svärmor och några vänner runt mig på lite kaffe och tårta. Det var skönt att leva som vanligt för en dag. Tack till er alla som gjorde att jag kommer minnas den länge.
Annars mår jag väl rätt ok för tillfället. Så jag ser verkligen fram mot resan till Sälen nästa helg (Kristi himmelfärd). Det ska bli skönt med lite luftombyte för att kunna ladda batterierna ytterligare innan det är dags för behandling nummer tre på måndagen direkt när vi kommer därifrån.
Något som jag verkligen lärt mig av det här är att leva i nuet. Det där andra kommer ändå tids nog, så varför oroa sig eller gå och älta det i dag? Men det handlar väl om inställning också. Och hur man är som människa.
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken uppvaktning, det är du värd!!!
    Roligt med Sälen men vad man gör där den här årstiden har jag ingen aning om så jag hoppas på en rapport!

    Att leva här och nu är ett måste för att se det lilla i det stora och vad som händer i morgon har vi ju ingen aning om.
    Go Inger!
    kram

    SvaraRadera