lördag 16 maj 2009

Njuter av dagarna

Jag kan bara säga att jag just nu njuter av dagarna som går. Allt känns ganska bra.
I går var hela familjen samlad till middagen och i dag har jag varit hemma hos dottern och hennes sambo för att få lite sällskap. Övriga i familjen har annars pluggat, jobbat eller umgåtts med kompisar.
I går var jag till hattaffären här i stan och provade huvudbonader inför sommaren för jag kan avslöja att det blir ganska varmt med peruk. Och värre blir det väl när den riktiga sommarvärmen kommer. :P Nåväl. Jag köpte mig en keps - jag som ALDRIG passat i keps! Kanske vågar jag gå ut med den utan att ha peruken under... Jo, men det tror jag nog jag vågar. ;) Måste bara be någon "skala" huvudet från resterna av hår som sitter fläckvis. Då kan det nog bli ganska bra.
I kväll blir det nog Melodifestivalen - ett riktigt sömnpiller egentligen, men i brist på annat så... Får väl heja på det svenska bidraget.
Och i morgon är det en ny dag. Får se vad den har för överraskningar.
Kram

1 kommentar:

  1. Haha, inte mycket att heja över ;)

    Myspys idag i alla fall! Bäst! <3

    SvaraRadera