lördag 30 maj 2009

Back again

Efter några dagar och en jävla massa timmar i sängen börjar jag nu kvickna till igen. Känner mig fortfarande skakis, men orkar ändå vara uppe. Som vanligt är det en del plock i bostaden och det kan jag ju inte låta bli. Skönt att ha lite att göra ändå.
I dag är det ju pingstafton. Fast egentligen märker jag ingen skillnad om det är måndag, fredag eller någon afton. Huvudsaken är att dagarna går - och det gör de ju.
Har märkt att dagarna efter den här behandlingen har varit jobbigare så till vida att jag varit mycket tröttare och mer orkeslös - skakig liksom. Värken i kropp och mage har jag dock hållit nere med massor av värkmedicin. Så på så vis har det varit bättre. Men tröttheten finns det bara ett botemedel emot och det är att ligga tills man orkar gå upp.
Maken är på väg hem från Rättvik där han hade en trevlig kväll i går. Det känns jättebra och jag är så glad för hans skull. Hade inte känts bra om han inte åkt bara för att jag inte orka. Men nu löste sig ju allt så toppenbra och jag kan bara tacka M & H av hela mitt hjärta. Ni är guld värda.
Nu ska jag ladda för en dag i lodrätt läge.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar