onsdag 20 maj 2009

Äntligen!

Äntligen är det onsdag, så i morgon bitti bär det iväg till Sälen. Tänk att man kan längta efter något så mycket. Men det är väl så att jag (och hela familjen egentligen) behöver lite andrum och också luftombyte. För det är en tuff tid vi går igenom allihop. Och jag lovar återkomma med en rapport till alla som undrat vad man gör i Sälen så här års. ;)
Annars tycker jag nog att jag har återhämtat mig ganska bra inför måndagens tredje cellgiftsbehandling. Fortfarande är magen ett problem och ryggen har tagit stryk. Har svårt att stå en längre stund. Då säckar ländryggen ihop. Det är väl cellgifterna som tuggat i sig av ryggmärgen. Snällt att de inte tuggat i sig allt i alla fall. ;)
Det får bli allt för den här gången. På söndag kväll kanske det finns mer att skriva. Nu hoppas jag att ni alla passar på att njuta av de lediga dagar ni har framför er.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar