fredag 29 maj 2009

Nya undersökningar

I går låg jag hela dagen. Orkade inget. Sov mest hela tiden. Därmed var den dagen borta. I dag är jag inte lika sömnig (kan kanske bero på att jag sovit drygt 1,5 dygn!) men kroppen är helt skakig och jag känner mig orkeslös. Hade varit skönt att kunna utnyttja det fina vädret där ute, men det får bli en annan dag... Nu har jag i alla fall skickat iväg maken mot Dalarna och jag vet att han kommer få det trevligt där. Love.
I går fick jag en ny kallelse till sjukhuset. Det gällde en ultraljudsundersökning av hjärtat som jag ska göra den 12 juni. Anledningen till den undersökningen är att de tre cellgiftsbehandlingar som jag har kvar kan påverka hjärtat och då vill de väl se vilken status mitt hjärta har. Det känns ju tryggt. Man får i alla fall reda på vilka fel och brister som finns i kroppen under en sådan här "resa" med alla undersökningar.
I dag fick jag ett kort med en bild på en jättemysig plats i Guldsmedshyttan dit jag är bjuden på fika. Den inbjudan ska jag utnyttja tids nog. ;)
Kram alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar