torsdag 28 maj 2009

Orkar jag?

Kommer jag att orka åka till Rättvik och Dalhalla i morgon? Klarar min kropp av det i nuläget? Fan, vad svårt det ska va. Jag vill så gärna, men just nu känns det som att vi får ta till plan B. Jag har ont i kroppen även fast jag äter 3-4 sorters värktabletter och tröttheten är tung. Så det får nog bli att H får ta min plats i stället. Det känns ändå bra för jag vet att ni kommer få några härliga timmar tillsammans i goda vänners lag.
Annars rullar det väl på. Har sovit ganska ok i natt och fick till och med sova lite på förmiddagen eftersom bygget på andra sidan gatan tydligen stod still i dag.
Nu ska jag ta det lugnt. Läsa lite, lyssna på någon ljudbok eller bara slappa.
Kram

1 kommentar:

  1. Du är en kämpe(!) men lyssna på din kropp nu vad gäller aktiviteter. Dalhalla har du ju varit i förut så du vet hur på eller inte på man måste vara.

    kraam från Lindbergs på Almgatan :)

    SvaraRadera