söndag 14 juni 2009

Tre veckor har gått...

I morgon är det tre veckor sedan förra cellgiftsbehandlingen, vilket innebär att det är dags för en ny omgång. Samtidigt som det känns pest (eftersom jag mått rätt ok senaste veckan), så känns det ganska bra eftersom det efter morgondagens behandling bara är två kvar! Det är nice. Men det är inte förrän i morgon...
I går skulle vi egentligen hem till barnens kusin och hans familj och äta grillat, men deras rackarns lilla dotter hade hostat och snorat på natten, så jag vågade inte. Vill inte riskera att smittas av några basilusker inför behandling och allt. Då mår jag dåligt som det är. I stället tillbringade jag dagen med dottern. Vi träffades på stan och satt och snacka/fika i någon timme innan hon följde med hem hit och umgicks med oss och käkade middag. På kvällen var det Sommarkrysset på tv som gällde, men frågan är om programmet är så bra egentligen???
I dag har vi i alla fall varit till Götlunda och hälsat på en liten goldenvalp. Gud så söt den va.... ;) Hade god lust att tjuva med den hem. Men så kan man väl inte göra? Eller....? Det finns ju många ställen i vår stora lägenhet att gömma den på. Nä. Jag skojar bara. Om nu ingen förstod det. ;)
Snart ska vi käka och sedan iväg till svärmor och äta tårta. Det hade tydligen blivit massor kvar efter dagens fika där. Sånt ställer man självklart upp på. ;)
Och i morgon åker maken bort - igen... Snart börjar jag tro att jag är gift med ett spöke som bara är här och hälsar på ibland. ;) Älskar dig.
Kramar

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du har så fina barn som roar dig på bästa sätt i med-och motvind :)
    Himla synd att ni inte hälsade på men Claras baciller är nog inte att leka med när de härjar som värst och tack och lov nös hon ju inte på tårtan ni åt ;) Vilken tur att ni fick ryka in som restätare för den var ju kanon, som vanligt.
    Sköt om dig!
    kram

    SvaraRadera