torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Kvällen i går var tuff. Kände mig uppsvälld och mådde illa. Kunde inte äta middagen som bestod av varma mackor med svampstuvning. Men det fanns andra som åt. ;) Kröp sedan ner tidigt i sängen och sov ganska ok hela natten.
I dag har det varit en sådan dag som jag helst vill glömma. Har mått tjyvis och sovit en hel del. Blir andfådd när jag gör något, vilket var den effekten de här cellgifterna kunde ha på hjärtat. Lite läskigt är det.
Och i morgon är det midsommar. Och inga planer har vi. Men hur ska man kunna planera när jag inte vet hur jag mår? Det får bli som det blir. Vi får ta igen det en annan dag helt enkelt. För något kul måste det bli även den här sommaren. Även om det inte blir några längre svängar, så måste vi unna oss något. ;) Eller hur familjen?
En trevlig midsommar till er alla.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar