tisdag 23 juni 2009

Mellandag

I går blev en sådan där mellandag då inte mycket sker. Inte heller var det lockande att gå ut trots det soliga och varma vädret. Det är bara att acceptera att vissa dagar är sådana. Att jag mår ganska ok, men ändå tillåta mig att "bara vara". Det är väl också ett sätt att återhämta sig.
Efter den här cellgiftsbehandlingen har jag ett tryck över bröstet som gör det tungt att andas. Det var väl det läkaren pratade om, att det eventuellt kunde bli en reaktion på hjärtat. Får prata med dem på sjukhuset när jag ändå ska dit på fredag och lägga om armen. Blir det värre får jag väl ringa. Just nu går det att leva med det också...
Har i alla fall sovit hela natten. Det händer väl 1 gång av 30. Inga höga odds alltså. ;) Då gäller det att njuta desto mer när det händer!
I dag kommer mamma, brorsan, syrran, syrrans man och syrrans barnbarn hit. Vi ska träffas på ett fik här i stan och sedan följer dem med hem hit. Det ser jag verkligen fram emot. Inte så ofta de är här. Men det skriver jag mer om i morgon. Nu ska jag se till att få liv i de sovande barnen....
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar