söndag 12 juli 2009

Tillbaka igen

Nu verkar saker och ting ha rättat till sig i kroppen. Men det har varit en jobbig vecka. Att magen har krånglat så fruktansvärt har gjort att jag inte haft några krafter alls. Dessutom har jag haft svårt att hålla värmen. Trots att mina fötter varit varma på utsidan, så har jag upplevt att de varit iskalla på insidan. En märklig känsla. Men i dag verkar det faktiskt vara bättre. Med allt faktiskt!
Till råga på allt detta så har vi haft riktigt skitväder. Jag tror det har regnat flera dagar i sträck. Grått och trist. Men i dag verkar det också ha rättat till sig.
Vad gjorde vi i går? Nada. Ingenting. Men jag har lärt mig att tillåta det vara så.
I dag då? Jo, i dag ska vi till svärmor och fika. Och äldsta dottern ska iväg och jobba ett dygn igen.
I morgon är det omläggning av infarten i armen som gäller och maken ska till sjukgymnasten. Sedan får vi se. Det känns som om det är på tiden att komma igång igen efter behandlingen. Kanske är morgondagen den rätta för det?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar