måndag 20 juli 2009

Semesterväder?!

Vad är det för väder vi har? Regnigt och ruggigt. Inget passande semesterväder direkt.
Jag har i alla fall vaknat efter en hel natts sömn. Var helt slut i går efter släktträff och att få rå om våra nattgäster. Men det var det värt - varenda minut. Jag känner mig så glad inombords. Allt var så lyckat. Då gör det inget om jag blir lite trött efteråt.
I dag är det dags för omläggning av armen igen. Alla sådana besök skulle kostat mig 80 kronor om jag inte hade frikort. Och läkarbesöken kostar 250. Det skulle ha blivit en kostsam sjukdom om jag inte samlat på mig frikortet på bara några veckor! Men det har fungerat mycket bättre sedan de ändrade och la infarten uppåt från armvecket, så besöken på sjukhusen har inte blivit så täta som tidigare. ;) Är bara där 1-2 gånger i veckan ändå...
Annars så laddar vi för Gotlandsresan på onsdag. Det ska bli så kul att lämna stan om så bara för några dagar. Och att få träffa mellandottern. Som jag längtar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar