tisdag 7 juli 2009

Spruta nr 5

Selma undrar nyfiket om det är mat jag har i min hand. Men tji fick hon. Det var bara en kamera.

Selmas kompis Mario undrar vad vi håller på med och om det är något gott han missar.

Infarten i armen. Det ser läskigare ut än det är. ;)


Så har jag varit och fått min femte spruta. Nu är det verkligen nedräkning som gäller. HURRA. Bara en omgång kvar. Jag kan inte fatta det. Men det är fakta.
Hur mår jag i dag då, efter gårdagens behandling? Jo, som vanligt är jag trött. Jag har också blivit rödflammig av kortisonet och jag känner mig uppsvälld. Hoppas det stannar vid det. Orkade i alla fall ta mig en promenad till mellandotterns lägenhet tillsammans med sonen för att hämta papper hos dem. Det gäller försäljning av bil som vi ska ombesörja åt dem medan de är på Gotland och förlustar sig. Hm. Älskar er gullungar.
När maken kommer hem från jobb och eventuell bilförsäljning ska vi äta fläskpannkaka som äldsta dottern gjorde innan hon åkte till jobbet på eftermiddagen. Vilka barn jag har!
Nu ska jag ta det lugnt.
Kramar

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Så skönt att du bara har en omgång kvar!!!!!
    Håller tummarna för att biverkningarna inte blir fler denna gången och tröttheten har vi ju lärt oss leva med :-)
    Kram Barbro

    SvaraRadera