fredag 10 juli 2009

Semestertider

"Omgiven av kärlek och vänskap". Tack snälla M & H för halsbandet och budskapet som ger mig hopp. Kramar


I går var ytterligare en sådan där mellandag. Magen krånglade nåt fruktansvärt och orken tröt. Men framåt kvällen fick jag ändå i mig lite fläskpannkaka. Trodde att det höll på att vända...
Men så vaknade jag tidigt i morse. Fick rusa till toa. Och sedan har det hållit på så hela dagen. Fan också. Som om jag inte känner mig matt ändå. Men nu tror jag det är bättre...
I går kväll sms:ade mellandottern att hon kommit in på universitetet. Hon ska bli lärare! Och hon som är på Gotland så jag kan inte ge henne den bamsekram jag så gärna hade velat. Puss.
I dag jobbar maken sin sista dag och sedan väntar fyra veckors semester. Fast det blir en annorlunda semester i år. Får se vad vi hittar på. Det är många som erbjudit att vi får komma och hälsa på. Vänta ni bara. Vi kanske antar erbjudandet...
Och ute regnar det. Och här inne slappar jag och sonen framför tv:n. What a life.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar