måndag 27 juli 2009

Behandling nr 6

Fatta!!!! Jag har fått min sista cytostatikabehandling!!!!!!! Kan knappt fatta det. Det känns så underbart. Men jag är trött, så jävla trött. En överraskning när jag kom till sjukhuset i dag var att de tog bort infarten i armen. Fatta!!!!! Jag har inte den kvar. Tror knappt det är sant. I stället ska de sätta in en port i bröstet i samband med operationen eftersom jag har elva gånger med antikroppar kvar att få. Ungefär en månad efter operationen (slutet av september) ska jag börja med strålning och antikroppsdroppet fortsätter jag med var tredje vecka precis som nu. Och den 7 augusti ska jag på skiktröntgen av bröstet. Det är mycket nu....
Annars har det inte hänt så mycket. Jo, förresten. Jag ska göra er lite nyfikna (hihi). Vi har en sak att berätta, men det avslöjar jag i ett nytt inlägg lite senare i veckan....
Nu ska jag förflytta mig ett antal meter och slå mig ner i soffan och se vad tv:n har att erbjuda. Säkert något bra.... NOT.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar