söndag 5 juli 2009

Fika i Guldsmedshyttan

Alfons är orolig över att det både regnar och åskar.

Brorsan bygger sig ett hus i Guldsmedshyttan.

Tänkte bara berätta att den tänkta fikan hos svärmor ställdes in eftersom hon "kidnappades" av sin dotter (min svägerska). :) Därför fick vi tänka ut några andra planer för dagen och det var då jag kom på att åka till syrran, hennes man och brorsan i Guldsmedshyttan och tigga kaffe. När vi lämnade stan var det soligt och varmt, men hos dem regnade det och det var 14 grader. Brr. Jag frös som en hund. Fick ändå beskåda brorsans hus som han håller på att bygga. Det är imponerande att kunna bygga ett så stort hus när man inte har vare sig utbildning eller annan kunskap från byggbranschen.
Nu blir det mat, tv och sedan ska jag sova för jag är trött. Kanske för att jag tänker på morgondagen och behandlingen...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar