måndag 31 augusti 2009

Vardag igen

Jaha, så var det vardag igen. Barnen är i skolan/på universitetet och det är bara jag och Harry hemma. Känns konstigt. Ska försöka klara att gå ut med honom en kort promenad mitt på dagen. Men det ska nog gå. Får ta det lugnt bara.
Allt känns rätt ok ändå. Ärren gör inget ont. Tänk att jag var med om en sån stor operation för bara fyra dagar sedan!!!! Kan inte riktigt fatta det. Och här sitter jag i dag. I och för sig utan ett av mina bröst, men mår förhållandevis bra. Det gillar jag. Bröstet kan jag ju klara mig utan.
Men jag börjar få nog av sjukdomar nu. Det står mig mer än upp i halsen. Det är rena sjukstugan här hemma i och med makens dåliga höfter. Detta ihop med mitt skit. Han kan ju knappt gå kraken, men kämpar ändå på och går till jobbet varje dag. Love you.
Tänker på barnen och vilket tungt lass de får dra. Känns tufft att bära. Barnen är ju det bästa jag har och jag älskar dem över allt annat. Puss på er.
Nu jävlar ska jag kämpa för att bli frisk och komma tillbaka till ett vanligt liv igen.
Kram

1 kommentar:

  1. Heja dej Inger!
    Vad skönt att operationen gått bra och att du är på så god väg tillbaka till den vanliga vardagen. Bara sista biten kvar. Sedan kan du lägga denna tuffa prövningen bakom dej.
    Kram Åsa
    Ps. Ett par extra tummar för reparationen av Runes höfter också.

    SvaraRadera