torsdag 13 augusti 2009

Älsklingen Harry

Harry är hela familjens lilla älskling.

Tack för blomman familjen H. Ni ser själva vad vacker den är.



Dagarna går och jag kan inte se mig mätt på familjens nya lilla älskling. Ena stunden är han kelsjuk och nästa får han världens tokryck - både inom- och utomhus.... I går var vi vid Rynningeviken för att testa honom med vatten. Och vilka tokryck han fick. Och när han var som blötast så rullande han sig i sanden. Nice. Det var bara att ställa honom i duschen när vi kom hem. :) Hoppas ni kan se filmen här ovanför och skratta med oss när ni ser Harrys första möte med vatten.
Annars rullar dagarna på. Veckan utan sjukhusbesök är snart slut. Och i går fick jag ett fint kort från "annonsarna" på jobbet. Det värmde. Jag tänker på er också. Varje liten hälsning från er alla är värt hur mycket som helst när man går så här. Man tror man är ensam i hela världen ibland. Men så dyker det upp en liten hälsning och genast får jag nya krafter.
De krafterna ska jag använda till en ny runda med Harry nu.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar