söndag 2 augusti 2009

Söt bebis

I dag har jag äntligen träffat lilla Emil, barnens kusins son som hunnit bli knappt två veckor gammal. Han var så söt. Och hans storebror var förstås stolt och fick hjälpa till att öppna presenterna. Det är sådana ögonblick som gör att man orkar fokusera framåt trots att tröttheten skriker i kroppen.
Därefter var vi och köpte pizza. Det längtade jag efter redan i går, men då fanns det annat i kylen som behövde ätas upp. Tyvärr var den inte så god som jag trodde, men jag får väl fylla på med frukt och glass under kvällen. ;)
I morgon förmiddag ska jag och maken åka till Rättvik och hälsa på några vänner som har stuga där. Det ska bli jättehärligt. Barnen blir dock hemma för att ta hand om vår gulliga Harry. Han har förresten acklimatiserat sig jättebra hos oss. Det är helt otroligt egentligen. Han är ju bara drygt två månader gammal, men ändå trygg och lugn.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar