lördag 22 augusti 2009

Tiden går

Ytterligare en vecka har gått och det är helg igen. Efter måndagens besök på sjukhuset har dagarna rullat på. Inga biverkningar av antikropparna jag fick då i alla fall och det är skönt. Har mest tagit det lugnt och myst med Harry. Gäller att ladda batterierna inför torsdagens operation. Känns rätt lugnt inför den faktiskt. Ska bli skönt att bli av med både bröst och tumörjäveln.
I torsdags var jag dock till Nynäshamn och hämtade mellandottern och hennes sambo som kom med båten från Gotland. Äntligen! Det är så skönt att ha dem på hemmaplan igen. Och nu i veckan ska hon börja plugga till lärare på universitetet. Vilka barn jag har! Två av tre pluggar på universitetet. Sonen har inte kommit så långt ännu. Han började nian i måndags. Älskar er.
I dag är det lördag och maken vill hitta på något. Får se vad det blir.
Kramar

1 kommentar:

  1. Härligt att du mår så bra som du gör.Var stolt över dig själv, du har klarat av den tuffa biten av behandlingen beundrandsvärt. Allt kommer att gå bra vid operationen, och att du får bort roten till det onda. Tänker på dig dagligen och vet att din tuffa tid snart vänder mot det bättre. Jag åker hem i morgon för ett dygn, sen vänder vi kosan hemmåt i slutet av veckan. Vi hinner väl inte ses innan dess, men du är i mina tankar.
    kram

    SvaraRadera