lördag 8 augusti 2009

Soligt och varmt

Vilken sommar vi fått! :)
I dag har vi varit vid Ässundet och käkat räkmacka. Det är ett måste en gång varje sommar och eftersom maken börjar jobba på måndag passade det bra att göra det den här helgen. Det smakade lika gott som vanligt.
När det gäller Harry så har han inte kissat inne sedan i går förmiddag. Jag menar - han är ju bara valp fortfarande. Men han verkar ha fattat att kissa - det gör man ute. Men så springer vi ut med honom i tid och otid också. Men, men - framtida olyckor får vi nog räkna med ändå...
Vad gäller min hälsa så går det framåt. I dag känner jag mig till och med bättre i magen. :) Men så är humöret på topp också efter gårdagens besök på sjukhuset. Tänk att jag slapp dricka kontrastvätskan.... Kan fortfarande inte fatta det.
Snart är det mat. Västerbottenpaj med bacon. Mums. Har aldrig ätit det förut, men det låter supergott.
Ha de bra i värmen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar