tisdag 29 december 2009

Semester och flytt

Wow, vilken dag det blev i dag!!!!!!! ;)
Först blev det klart att jag får ledigt v 3 så att jag och maken kan åka till Teneriffa. Det ska bli riktigt härligt. Allra helst med tanke på att sommarsemestern i Spanien samt resan till Thailand nu i december gick om intet. Vi är verkligen värda en vecka i värmen. :)
I dag blev det också klart med en ny bostad. Jo, det är sant. Vi ska flytta - igen. Fast bara några hundra meter bort på gatan. Vi lämnar alltså vår härliga lägenhet på 210 kvadrat med tre meter till tak för en alldeles nybyggd 4:a på 110 kvadrat. Ett radhus ovanpå ett garage och det mitt i stan!! Inflyttning blir den 1 mars. Någon som är sugen på att hjälpa till vid flytten?!
Annars rullar dagarna på. Har inte jobbat någonting. Känns lite tungt just nu. Men då blir jag peppad av ovanstående. Fan vad kul det ska bli.
Vill önska alla ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt 2010.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Inger!
    Vill bara önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2010!!! 2009 drar vi ett streck över!
    Så härligt det låter med semester på Teneriffa! Passar ju bra att ladda batterierna före flytten.
    Jag har ett heltidsjobb med strålningen just nu. Känns lite tungt emellanåt. Har satt som mål att försöka jobba halvtid från 1 feb. Ska också ansöka om att få en rehabvecka på Lydiagården i Höör till att börja med. Behöver nog ett "avstamp" för att kunna börja ett någorlunda normalt liv igen....
    Styrkekramar och som sagt GOTT NYTT ÅR!!!!!!

    SvaraRadera