onsdag 16 december 2009

Fina vänner

I dag har vi åter pratat känslor och jag kom på mig själv att tänka på Dig M som gav mig det fina halsbandet (Du vet; "Omtanke av kärlek och vänner"). Det gjorde mig rörd - att jag har sådana fina vänner. Det kom liksom ifatt mig idag. Att ni där ute bryr er om mig. Det är fantastiskt.
En annan sak som så sakteliga växer inom mig är den där jävla "ryggsäcken" full med skit som jag går och bär på. Eller växer och växer... Jag plockar upp saker ur den, jobbar lite med det och lägger det sedan åt sidan. Därmed hoppas jag att saker ur min historia så sakteliga kan städas bort. Det vore ju ett bra sätt att kunna gå vidare.
Förutom att jag och mina kurskamrater har känslostormar så har det under de dagar vi varit här lagt sig ett decimetertjockt lager med snö. Det är vykortsvackert!!! Och i dag har det varit neråt 7-8 grader kallt. Hurra. Jag har fått uppleva riktig vinter igen! Det var ett tag sedan. :) Fast jag har hört att vintern kommit även till Örebro.
Nä nu får jag se om det blir någon tv i kväll för jag har känt mig trött hela dagen. Kanske blir det en tidig kväll i dag också. Det är jobbigt att arbeta med sig själv. Hur det nu kan vara det?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar