söndag 6 december 2009

Bullbak

I dag har det bakats för hela slanten. Bullar i massor blev det.

Tyvärr hann jag inte till New York i dag.... Men jag drömmer om att återvända dit nån gång.

Hur f-n kan helgerna gå så fort? Nu är det ju söndagskväll igen! Vad är det som händer?
I dag har jag och mellandottern bakat. Fast dagen började med valpkurs på förmiddagen. Och våran Harry var jätteduktig. Han har lärt sig massor under de här gångerna.
Men sen, efter det, har vi bakat. Och bakat massor. Bullar, lussekatter, kolakakor, hallongrottor, drömmar, chokladbrownie. Ja, jag tror det var allt. Kanske har jag glömt nåt. Och så gjorde dottern müsli. Och maken har gjort lingonsylt. En riktigt mysig dag har det varit.
Och i morgon börjar en ny vecka. Nice.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar