söndag 13 december 2009

På plats i Alfta

Så är jag på plats på Alfta rehab för en veckas avkoppling och laddning av batterierna. Vädret är som det ska vara denna årstid, någon minusgrad och lite, lite snö. Det är dock bara jag som kommit än så länge. Övriga deltagare verkar komma från Stockholm och åker buss tillsammans hit upp.
Maken har precis åkt härifrån. Fan vilken mörkerresa han har framför sig. Minst fyra timmar i bil. Stackarn. Älskar dig. Ses fredag kväll igen.
Helgen i Ljusne har varit jättemysig. Tack S o S-E för er gästfrihet och omtanke. Det är en glädje att få ha er som vänner (nä börja inte gråta nu S ;)). Och du P. Fan att ni förlora handbollsmatchen i dag. Ni var bäst på slutet. Surt att förlora med ett mål då. :( Men ni kommer igen i nästa match. Det är jag säker på.
Nu ska jag ner och slappa på mitt rum tills resten av gänget anländer. Då blir det te och smörgås och sedan dags att sova.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar