fredag 11 december 2009

Jag vågade!!!!!

I går vågade jag gå ut utan peruk! :) Men det tog en hel förmiddag att samla både styrka och mod. Hade mms-kontakt med hela familjen för att få extra mod från dem. Och de hejade på och sa att jag är jättefin utan peruk. Likadant på jobbet. :) Blev reaktioner från många, men de var alla positiva och tyckte jag var riktigt tuff i håret. Gud vad alla ni ger mig styrka i min sjukdom.
I dag har jag inte jobbat, men träffade ändå jobbarkompisarna över ett mumsigt julbord. Det smakade riktigt, riktigt bra. Och så fick de äntligen se min älskade Harry. :)
I morgon bitti åker jag och maken till S o S-E i Ljusne. Ska bli riktigt roligt att träffa dem igen. Och P o H också förstås. Hoppas också få se P när hon spelar handbollsmatch på hemmaplan i Hudik på söndag em. Efter det skjutsar maken mig till Alfta och en veckas rehab. Håller på att packa inför den nu. Ganska mycket man behöver för att vara borta en vecka. Och så har de varnat för att det ska bli JÄTTEkallt. Bäst att packa kängor och termobyxor också. :)
Mat snart och sen blir det Idolfinal för hela slanten. Jag hoppas Erik vinner, men tycker att Calle är bra han också.
Nä nu måste jag fortsätta packa så jag inte glömmer hälften. Fattar bara inte hur jag ska klara mig utan Harry en hel vecka. Och familjen. :( Det är ju här hemma jag har min trygghet när det gäller sjukdomen. Där uppe blir jag ju ensam tillsammans med andra kvinnor som drabbats av samma skit. Hur det går får jag berätta när jag kommer hem nästa helg.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar