tisdag 15 december 2009

Positiva tankar

I dag är jag fylld av positiva tankar. Pratet vi har i grupperna ger hur mycket som helst och min energibox blir sprängfylld. :) Det var verkligen högsta vinsten att få komma hit. Dessutom till ett vinterlandskap som är som i sagan, med snötyngda granar.
I dag har vi också badat i 34-gradigt vatten. Det var riktigt nice. Snacka om att kunna röra sig utan att känna någon begränsning efter operationsärr och annan skit. Sen har vi haft avspänning. Det är en konst i sig. Vi har också varit nere på "byn" och handlat på Ekmans, en butik med allt från tapeter till t-shirts och stekpannor. En salig blandning av allt faktiskt. Köpte mig en "tomtehund" eller ska det vara "hundtomte". Skit samma. Grå var den och en bjällra hade den i den röda tomteluvan. Kul att ha som minne och kunna tänka på min vecka här i Alfta när jag tar fram den till jul varje år.
Men gud vad jag saknar de där hemma. Och inte minst Harry, för honom kan jag ju inte prata med i telefon.... Min lilla älskling.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar