måndag 14 september 2009

Goldendag i Molkom

I lördags var vi i Molkom, jag, maken och sonen. Det arrangerades golden retrieverdag. Och det var jättemysigt. Massor av golden, den ena finare än den andra. Men finast av dem alla var ju förstås vår egen Harry. Tyvärr var han två veckor för ung för att ställas ut. Det hade varit kul att få honom bedömd annars. Träffade också Harrys uppfödare och de var jättenöjda med honom.
Annars har det inte hänt så mycket. Jo, jag var hemma hos dottern och fikade i fredags. Hon hade gjort morotskaka som var jättegod. Vi försökte också få en av hennes katter att träffa Harry, men det var ingen lyckad träff. Harry var cool, men hennes katt tyckte att det var jätteläskigt och fräste och slog efter honom.
Såret efter bröstet har annars gjort lite ont i helgen. Det har stramat ordentligt. Antagligen för att det håller på att läka innanför ärret. För själva ärret ser jättefint ut och läker mer och mer för varje dag.
Annars tycker jag att många runt omkring mig går och snorar just nu. Och det känns ju inget vidare. Men jag kan ju inte isolera mig helt. Fick dock beskedet av onkologläkaren förra veckan att jag ska få influensaspruta i samband med en kommande behandling. Inte för att jag räknas som riskpatient utan mer för att jag ska slippa få influensan ovanpå allt jag gått igenom.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar