lördag 5 september 2009

Bättre och bättre

I går fick jag blommor igen. Och vilken bukett sen. Helt underbara höstfärger. Tack hela familjen F. Lägger in en bild på den senare så får ni se. I samma "leverans" fick jag även en flaska rödvin. Ni vet vad jag vill ha ni, K & B. Den ska jag njuta av vid ett senare tillfälle. Tack snälla.
Annars är jag på väg tillbaka. Det är väl ungefär så man kan sammanfatta situationen just nu. Håret växer (ungarna kan inte låta bli det ;)), såret läker så sakta och jag svettas. Hormonerna spelar mig ett spratt - hela tiden. Gud vad fräscht det känns. Till dessa svettningar ska jag tillföra peruk och en varm kudde instoppad i bh:n. Det blir ju inte kallare precis....
Kommande vecka blir det mycket spring på sjukhuset. På måndag morgon ska jag ha mina antikroppar. På tisdag morgon ska jag besöka strålningsavdelningen för första gången, men bara för att träffa läkaren. Och på onsdag är det läkarrond. Då får jag reda på hur situationen ser ut efter operationen.
I dag är det lördag och vi ska försöka hitta på något att göra. Får se vad det blir. Behöver inte vara något speciellt. Bara vi kommer ut en stund.
Kramar

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren hos mig. Jo, det känns verkligen skönt när man känner att cytostatikan är på väg ut ur kroppen.
    Vad roligt att du känner dig bättre och bättre. Kanske tur att hösten närmar sig med tanke på svettningarna...
    Lycka till med alla sjukhusbesök i nästa vecka och ha en riktigt trevlig helg!
    Du är en kämpe! Styrkekramar!
    Barbro

    SvaraRadera