söndag 18 oktober 2009

Vilket örongodis!!!

I går var vi och såg "Champions of Rock" med Peter Johansson. Wow, vilket ös. Och vilken Queenskatt att bara ösa ur. Helt klart den bästa konsert jag varit på på länge. Det var vår present till mellandottern på hennes 20-årsdag. Love you.
På dagen var vi och kollade öppet hus på gymnasium här i stan. Sonen ska ju välja till nästa år. Verkar som om det blir IT-gymnasiet. Han verkar nöjd med det. IT är ju hans stora grej. Och bra är ju det. Då har ju jag någon att fråga när jag fastnar i datavärlden.... ;)
I dag har hela släkten varit och uppvaktat dottern. Vi fick jättegod hemmagjord marsipantårta. Och hembakta bullar. Det var verkligen mums. Och som hon blev uppvaktad. Men så fick de ju förlovningspresenter också.
I morgon fortsätter strålningen. Och så ska jag ha en ny dos med antikroppar (Herceptin). Tänk att det gått tre veckor sedan senast! Jag fattar inte... Tiden bara springer iväg.
Nu är det dags för tv-soffan. "Ensam mamma söker" på tv. Det är väl ungefär vad som bjuds. Får väl duga.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar