tisdag 27 oktober 2009

Rapport ur livet

En trött, blöt och smutsig Harry har tuppat av under fällen.

Jättefint blomarrangemang från syrran. Love you.


Just nu är det ganska lugnt kring mig och min sjukdom. Inga sjukhusbesök förrän nästa vecka, men innan dess har jag ett kul besök i Ljusne att se fram mot. Hela familjen ska dit på bröllopsfest på lördag. Brorsans dotter gifte sig i somras och nu kan vi alltså se fram mot en fest. Jag tror det kommer bli riktigt trevligt. :) Trevligt och kul blir det också att träffa hennes mamma. Det är alltför många år sedan vi sågs, så nu jäklar har vi en del att ta igen. ;)
I fredags fick jag blomsterbud igen. Det var syrran som skickade mig blommor. Ni allihop vet när jag behöver det som bäst. Kul också att ses i söndags när syrran, hennes man och brorsan kom till mellandottern för att fira henne. Då passade ju självklart vi också på att vara med på ett hörn. ;)
Vad gör jag annars? Ja... Det blir lite promenader med Harry. Lite jobb har det också blivit. Och så någon fika på stan. Däremellan vilar jag en del. Har inte alls de krafter jag är van vid. Men de kommer nog tillbaka. Det gäller att ta det sakta men säkert.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar