måndag 11 januari 2010

Ny dos Herceptin

I dag var det dags för en ny dos Herceptin. Tänk att det kan bli rutin på allt?! Även sådant som man inte vill egentligen, men som man måste. Livet e bra lustigt egentligen. Det gick bra i alla fall. Tog knappt en timme från det att jag kom till att jag gick från sjukhuset igen och det är ju rätt ok. Och sköterskan Charlotta är jättebra. Har haft henne nästan alla gånger jag varit där. Tänk egentligen. Det är snart ett år sedan allt det här drog igång!!!!! Hur har det gått till?!
I dag har jag dessutom "julat ut" bostaden. Alla julsaker står nu samlade på det 3,5 meter långa bordet i matsalen. Och det är en del. Vi ska plocka igenom allt och se vad vi kan kasta. Bäst att börja plocka ut redan nu, så det blir mindre av allt att bära i flytten. Ja, tänk om två månader bor vi i den nya lägenheten. Det är inte klokt. ;) Allt har gått så fort. Vad är det med tiden nu för tiden? Allt verkar gå i dubbel hastighet.
Förresten så fyller sonen 16 i morgon. Grattis i förskott (för jag antar att du läser det här snart). Dags att börja övningsköra. Var det inte "i går" som du var liten? För mig känns det så i alla fall.
Och så ska vi till Teneriffa på söndag. DET blir skönt! Någon som är avundsjuk? ;)
Nä, nu ska jag göra middag. I dag blir det fiskgryta.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar