lördag 2 januari 2010

Hej mitt vinterland

Ser ni Harry till höger i bild?

Harry får tokfnatt och kommer galopperande så snön yr.



Några dagar in på det nya året känns saker och ting rätt ok. Både flytten och semestern börjar så sakteliga sjunka in. Det är så med oss - och har alltid varit - ska något göras så tas besluten i en hast. Och i regel så blir det bra.
Har varit på Ikea i dag och tittat ut lite möbler till nya lägenheten. Kom på att det är ganska billigt att titta. Men jag antar att det blir värre om vi ska köpa allt det där sedan... ;) Det blir till att sälja av en del först eftersom mycket av det vi har inte får plats i den nya lägenheten. Fast då känns det ju ganska bakvänt att köpa nytt... :/
I går var vi bort till mellandottern och hennes sambo och käka trerätters! Det var supergott och supermysigt. Provade faktiskt blåmusslor för första gången i mitt liv. Kan lova att det blir fler gånger.... ;)
Har varit ute en sväng med Harry i dag och då tog jag kameran med mig. Fick några fina bilder - både på honom och det vintriga landskapet (se ovan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar