söndag 24 januari 2010

Hemma igen

Högt, högt upp i det blå.... Långt ovanför molnen. Där skiner också solen. :)

Hotellet på Teneriffa. Riktigt fint var det.

Så var jag hemma i ett vintrigt landskap igen. Men fan vilken härlig vecka det varit. Vill gärna tillbaka till Teneriffa. Just nu känns det rätt ok att vara hemma igen, men reslusten finns där.
Vi har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Men det har man väl rätt till? Skönt att bara vara när vädret är både fint och varmt. Brun har jag i alla fall blivit. Men badat har jag inte gjort. Hur skulle jag ha gjort med mitt lösbröst? Om jag nu stoppat in det i baddräkten - vart hade det varit när jag kom upp ur vattnet igen? Nere på magen, eller ve och fasa - på bassängbotten?! Nä. Då avstod jag hellre badet. Förresten så fick jag ju inte utsätta de strålade ställena för sol. Så det var lika bra att behålla kläderna på.
Nu ska jag se tv - svensk sådan. Har bara sett spranskspråkig sådan senaste veckan - och det är jävligt svårt att förstå.... ;)
Förresten så har jag lagt upp en ny blogg (så att alla som vill får lättare att göra sina kommentarer). Jag kan berätta mer om det i morgon eftermiddag när jag kommer hem från sjukhuset, för i morgon är det dags för en ny röntgen av bröstkorgen. Tänk att det var tre månader sedan sist. Ja, ja... Det var det där med tiden igen.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar