måndag 25 januari 2010

memyselfaj.webblogg.se

Ja, så blev det hastigt vardag igen. I dag har jag varit på sjukhuset. Först ett besök då jag tog blodprov. Sedan gick jag och äldsta dottern (som var med mig till sjukhuset) och åt lunch. Sen traskade vi tillbaka till sjukhuset igen. Då var det dags för bröströntgen. Där tog det extra tid. De hittade nämligen ingen åder att sticka i så det fick bli på utsidan av handen... Ådern i armvecket (som är den enda tydliga jag har) tog dom nämligen vid blodprovet tidigare på dagen. Så nu är jag blå både här och där....
Sen blev det en promenad med Harry. Var tvungen eftersom det är över en vecka sedan jag tog en långpromenad med honom nu. Det kändes jättehärligt.
Nu är det dags att dra igång med middagen. Sen blir det tv.
Från och med nu byter jag alltså bloggadress till:

http://memyselfaj.webblogg.se/

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar